da lama x update blog ni... malas wow... gpun aku ni bkn pandai nk karang2 ayat bagai ni...tp de something yang ak nk share kat sini... tadi ak bace 1 cerpen ni... tajuk dia TAKDIK CINTA AMIRA.. maaf la penulis dia lupa plak nk tgk heheheee... tp best citer dia... part ak paling suka bila dia suka kat senior u dia.. tp sayang senior 2 da berjanji dgn someone.. then kerana frust dia mula dekatkan diri dengan ALLAH s.w.t. lepas cinta ditolak dia mencari cinta yang agung yang terpernah menolak cinta hamba-NYA. moral of the story is 'if dalam hidup ni tak semestinya orang yang kita sayang akan sayang n kahwin nga kita... tpi jika dia bukan jodoh kita terima la dengan redha kerana ALLAH dah tentukan siapa jodoh terbaik untuk kita.
pendek je entry kali nie.... malas nk ngadap lappy ni lelama... nk g ngadap buku plak...lusa da final exam paper yang ke-4... WISH ME LUCK....sem depan nk g LI... hehehehee

Tiada ulasan:
Catat Ulasan