Asal fikir pasal balik kg or my mum je hati akan rasa gundah gulana..(cewah ayat).. ermmmm masih dalam dilema sama ada stay here or balik kg.. kalau balik kg sanggup kah i mengadap semua dugaan yang akan dtg ni.. tpi kalau i masih berdegil untuk tidak balik ke kg, dapat kah i memujuk my mum...semua itu menjadi kan kepala i sangat berserabut.. i masih memerlukan ruang untuk menghadapi semua ini..dengan si dia pn i masih belum bercerita walaupun telah didesak beberapa kali... MAAF awk, sy belum mampu untuk berkongsi apa yang sy alami n rasa skrg..biar la sy pendamkan sendiri dulu....x reti kot nk cerita semua ni kat awk...
My abang nk bawa balik awek dia 24 jan ni... My mum n My nenek sibuk suruh i balik...tp di sebab kn hal i my mum da bangkang i jd tawar hati untuk balik ke kg.... i tw plan my mum tuk cuti semester i ni tp i da tawar ati skrg.. so tggu la hati i reda dlu baru blik kot..lgpn bulan 2 nati i ada konvokesyen tuk bahasa FRENCH i...so tgk la cam mne nati.. i malas nk pk...buat serabut otak i je....walaupun i masih bersedih dgn sikap my mum tp i tetap sayang u mum...cz i know u nk yg terbaik untuk i cz hanya i harapan u... hanya i anak perempuan u... walaupun u lg sygkan ank2 lelaki u...(arghhh kenapa i bezakan kasih syg u mum...padahal u syg i sma cam u syg anak lelaki u kn....sori mum)


Tiada ulasan:
Catat Ulasan