uwaaaaa sedihhhhhh..... siapa sangka aku terkena lgi kali nie... walaupun x separah dlu.. tp tetap terluka.... sakit dihati hanya terpendam dan diluahkan kat someone yg ak syg n kwn dri dri dlu dgn ak pai skrg...
maybe itu hanya perasaan ak jer... tp knPa ak rasa sakit... tidak ku sangka ak penyebab seorg kwn susah... seorg kwn pening kepala nk handle sume 2... tp pernah x kwn 2 pk slama ini ak sorg2 handle xpenah pn ak nk peningkan dia... ak hanya mntak tolong if ak da x mampu nk handle je... tp bila ak nk out dri c2 ak tetap pk sal ko... ak tetap teruskan cma ak x stay je nga ko... sebulan pertama mmg ak uruskan lg hal2 2 semua even ak x stay c2 tp bila msk bln ke2 ak rasa ak x mampu.. xkn ak nk g c2 hanya semata2 tuk uruskan hal2 2 je.. so ak buat keputusan serahkan kat ko sbb ko org paling lama kat c2.. ak de ckp lepas ni ak xnk ambik tw pape tw.. lau perlu bayar pape bru ckp kat ak.. tp knpa bila ko x mampu nk uruskan hal 2 ko seolah2 menyalahkan ak sebab serah bulat2 kat awk... lau nk ikutkan ko x blk c2 ko ckp... tp ak mls nk berdebat dgn ko...ak biarkan ko salahkan ak.. tp cuba ko pk ko bru jr lg x duk c2.. 2 pn lepas msk bln ke2.. lau da xnk duk c2 serah la tugas2 2 semua kat org lain...masih ada 3 org lagi kat c2 k... tp knpa ko nk slahkan ak gak... ko gak yg sanggup sblm ni... huhuhuuu
bile da semua out... timbul mslh lg... sbb apa????? sbb tw duk je c2 hal2 yg ak uruskan sblm ni xde sape pn penah ambik tw... bila ak x uruskan mulalah kelam kabut...
yg sal 2 ak x kisah sgt pn...ak mls nk pk.. tp xkn la sbb amount sbnyk 2 ko sggup ckp cm2... ak x ksh kalau ko ckp ko pn sengket blh x bg awl ckit... tp ayat ko mmg terbaik.... ni la kwn terbaik ak... xsangka ko ckp bkn singgit dua inggit ko guna duit ko.. tp rm...... smpaikan ko terpaksa keluarkan semua simpanan ko... ak pnya ckp elok2 t after exam bru ak g bank in... ak ne ad transport nk g bank,ak duk kolej n ak pn mmg busy ari 2..dgn assignment dgn project n presentation lg...cmne nk kuar n bg duit 2 kat ko..... da la ak pn tgh sengket... my money with my u..(lau nk g bank, bank ada je kt u tp duit 2 xde kat ak)huhuhuuu... tp xpe la disebabkan ko da ckp g2... ari yg sma gak ak mintak tolong org yg ak syg bank in kat ko...hope dengan cara 2 ko xsusah da... dengan cara 2 ko ada gak duit ckit....MAAF La ak da susahkan kwn terbaik ak...
ak je pk sal hati dan prasaan dia.. tp pernah x dia jga ati n prasaan ak.... mungkin ada kekawan yg terasa nga ak.. so ALLAH nk tunjuk kat ak cmne prasaan kwn yg ak sakiti 2....ya terSANGAT sakit... MAAF yer kekawan yang pernah ak sakiti....

Tiada ulasan:
Catat Ulasan