Sabtu, 10 Julai 2010

teringat masa kat kg

pagi tadi bgn je dri tido terus je gosok bju..
masa tgh gosok bju aku teringat kan kg... teringat pada mama aku nenek aku...
pada sepupu2 aku n rmai lagi la...
lau kul 7.30 mama akn pergi kerja.. then lam kul 5.00 aku akan g pasir mas
tuk ambik mama aku blk keje..
rindukan suasana dimana aku jaga amir arsyad
amir adalah cucu kepda mok nad majikan mama aku...
nie la gambar amir yang sempat aku ambik..
nie time aku singgah umah dia masa aku g ambik ma keja

soalan yang selalu tanya dia ialah
"mata tgk awek"
kaki sepak bola" 
"sape good boy"
erm sume dia akan tunjuk... yang klakar bile dia  ckp jap r n pat r

nie lak pict masa aku g bendang tgk nenek wat padi
time 2 si kembar syamizi n syamiza ada same n sempat la aku snap pict diaowg guna kamera fon aku
erm time nie pak cik aku tgh mengale padi... lam bahasa melayu aku x tw apa
erm time nie mizi n miza tgh syok tgk pakcik... aku lak duk atas moto je
erm rindu la kat kg.... rindu nk racing moto kat tali air sowg heheee
cam laki lak aku nie...
erm yg pasti aku rindu sume yg aku lakukan kat kg
k ni lak pict sepupu aku yg kecik adik pada si kembar nme dia syamidi
telatah dia pun dh cukup wat aku ketawa.... erm kat kg lau xde diowg mmg sunyi la hidup aku... k now time to do assignment statistik n probability

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman