Kampung,
dah 3 ari aku stay kat kampung....awlnye xde la bowink sgt sbb my mum xkeja n aku pn asyik kuar dgn mu mum je....tapi lame2 bowink gak duk kampung sbb xde org pun kt umah aku....n kekawan aku lak masih lum cuti lagi...so aku sesowg je that y aku bowink giler...tpi xpe sbb kazen aku ada...dgn diowg la aku ronda-randa kg aku n kg sebelah...nie la kazen2 aku 2... tnpa diowg agak bowink gak life aku kat kg...
lau diowg xde konfem aku bowink giler...yela xkan aku nk jln2 sowg...ada diowg aku berjalan la gak paling tidak pn ke umah diowg heheeee
k nie lak anak sepupu aku...kdg2 aku bawa dia g jalan2...
nur dhia aqilah..
dgn diowg la aku hilangkan bowink aku bila aku kat kg... oh ye lupa lak dgn kazen aku yg swg nie...dia anak angkat pak cik aku... pak cik aku jaga dia sejak dri dia lahir lagi... k nie pict kazen aku yg 2...
muhammad irfan
biasanye aku bawa diowg ronda2 naik moto je petang2...xpun aku bwa diaowg g beli jajang kat kedai...yela nk bawa adik adik xde kn..adik aku dh besar dh masuk 20thn pun..erm ank buah lak lum ada cz abg aku lum kawen lagi heheee..so anak owg pn ank owg la....
k ni pict kg aku n pict moto yh aku selalu naik tuk bawa diowg g ronda heheee
nie kira dh hujung kg taw...umah makcik n pakcik2 aku kat hujung kg la dekat dgn sawah padi..petang2 best taw lau duk lepak kat umah diowg tmbah lak bila musim org wat padi... masa kecik2 dlu aku suka mndi kat tali air nie la...n aku pernah lemas taw kat tali air nie...dlu tali air nie xde la dalam sgt tpi sekarang nie dalam sgt takut aku nk mandi dh.... dlu aku suka ikut nenek aku g bendang leh tangkap ikan n main lumpur... heheeeenie la moto yang aku cakap tadi...moto nie sebenarnye moto pak cik aku yang keja kat uitm s.alam 2 tpi skrg dh jadi moto peninggalan sebab pak cik aku dh xguna...dia tinggal kat kg supaya senang nenek aku nk g ane2.. ye la lau dia nk g ane2 suh je org jadi driver dia heheeee...
aku rasa dh xde story yg aku nk tulis sal kg aku..sebab aku sndiri xtw pe yg best kt kg aku...tpi pe pn sok ada sukaneka kat kg aku.... n sukaneka nie membuatkan aku teringat pada zaman aku kecik2 dlu...dlu masa kecik2 kg aku suka wat sukaneka setahun sekali...aku n kekawan memang xkn ketinggalan 1 pn acara...yg plg best tggu cabutan bertuah..heheee 2 zaman kecik2 la tpi skrg sukaneka dh xseronok sgt sbb kekawan pn ramai yang xde...biasa la peredaran masa kan dlu zaman kanak-kanak now aku dh dewasa (dewasa ke heheee) dh 22tahun kan mne ada ke seronokkan dh...now zaman adik2 lak...tpi kanak2 zaman sekarang bukan cam zaman kanak2 zaman dlu...aku rasa zaman kita kanak2 lagi best dri zaman kanak2 skrg....lau kowg nk tahu npe aku ckp cm2 kowg pk la sndiri npe ea...n cuba kowg wat perbandingan zaman kanak2 kowg dgn mereka...
k la rasanye aku dh bnyk mengarut nie so aku kna stop pai kat cni dlu nie.... heheeee





Tiada ulasan:
Catat Ulasan