Sabtu, 30 Oktober 2010

kenapa...

exam kali nie kurasakan amat susah...ku akui awal sem aku banyak main... tgh2 sem aku putus cinta... memang study out giler then bila final nama budak 2 asyik terlintas di otak aku.. kenapa aku masih x boleh nk buang namanya di kotak fikiranku.. pernah sekali aku nk panggil nama kawan aku tapi aku tersasul nama dia...
ADAKAH AKU SUDAH betul-betul REMOVE  dia lam hidup aku... my 1st LOVE mmg susah nk lupakan... pepun aku redha dgn apa yang terjadi dan aku bahagia dgn hidup aku cuma kekadang je bayangan muncul lam fikiran ku dan insyaallah aku boleh kerna aku betul2 mahu lupakan dia dari dalam diari hidupku...
erm  seperkara lagi... aku mintak sangat interview yang aku pergi ari 2 aku dapat.... erm nak SANGATTTTTTT lau aku dapat keja 2 mama la orang yang paling gembira sekali sebab anak2 dia sume keja kerajaan... abang dan adik aku tentera...dan aku belum tahu lagi..... what eva pun study tetap study....even susah camne pun aku kena mengharunginya juga....aku akan cuba bangkt dari kegagalan aku.......

1 ulasan:

Halaman