Rabu, 6 Oktober 2010

kem bina semangat peSISta

salam semua....nampaknya hari-hariku bertambah ceria.... tiada lagi duka nestapa seperti sebelum nie....
mmg x dinafikan kadang-kadang 2 ada tapi now aku xnank citer sal aku dan dia tapi aku nak share citer sal FAMILY DAY PESISTA kat TELUK BATIK pada 25/9 dan  26/9 ari 2... best sangat g family day 2.. kami bertolak dalam kul 8..sebelum bertolak sume kena daftar dlu..

 after dftr kami bergerak menaiki bas dan bertolak ke teluk batik,LUMUT.. sesampai je kami sarapan pagi then bergerak ke ckalet masing2... aku 1 chalet dgn wanie omar, wanie affandi dan leeya...
aktiviti kami kat sana ialah cari telur penyu,isi air lat dalam botol dan istana pasir


aktiviti tamat around kul 12...lepes mkn tghhari rehat kat bilik..ptg kami pergi melawat muzium siput then main banana boat best giler




nie la pengalaman yang tidak mampu aku lupakan..  keesokkan arinya kami buat snorkeling dan kayak...best after 2 kami boleh buat aktiviti bebas sambil menunggu acara penutup.  disebabkan internet slow pict tuk kayak n snorkeling x jdi nk mskkn... k la pai cbi je  aktiviti kami...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman