Selasa, 16 Mac 2010

TERBARU DARI WANA

assalamuallaikum.....
dah hampir 3 bulan aku mengabaikan blog ini.
erm ntah apa yg hendak aku coretkan kat cni.
13/03/2010
aku dan kekawan aku iaitu wani n shikin telah ikuti 1 seminar muslim super
kat uem academy iaitu kat petaling jaya
antara penceramah yg ada ialah
Dr. Danial Zainal Abidin (penulis buku "Minda MuslimSuper),
En.Nordin Mohamed (pengarang utusan Sinar Harian),
Datuk Saifuddin Abdullah (Tim.Menteri Pengajian Tinggi 2)
dan Tan Sri Muhammad Ali Hashim (CEO JCORP)

best sgt ceramah2 mereka
aku wani n shikin banyak ambik gambar..
hampir 200 pict kteowg lam sehari 2
ant pict kteowg
ni la syikin

pict aku sendri heheheee

nie aku n wani masa berhenti rehat kat R&R

nie la suasana dewan uem,pj..cantikkan


ni lak pict kteowg
 



 dewan uem,pj

ni dah nk blk u dah ngah tggu shikin solat


setakat ni je la coretan aku ini...aku dah kehabisan idea tuk mengarang.
pe pun ceramah tu bnyk memberi iktibar
dan panduan yg berguna tuk aku turuti pada masa yg akan mendatang..
6t bila aku ada masa aku kan muatkan sijil seminar ni sekali
dan beberapa isi ceramah tersebut..
now aku agak cibuk dengan quiz n test
lagipun lagi 5 minggu akan berhadan dengan final exam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman