Rabu, 17 Mac 2010

AKU HANYA INSAN BIASA

kini dah hampir sebulan aku single..
dah lama aku x rasai hidup sendiri tanpa di temani oleh seorg lelaki bernama kekasih.
dulu aku bagaikan terpanggil tuk ada seorang lelaki disisi..lelaki bernama kekasih.
namun kini aku lebih senang sendiri tanpa dia.
kerana dia aku lebih kenal ALLAH sekarang.. banyak perubahan ada dalam diri aku.
dulu mungkin aku sedikit alpa dalam menjalan kan kewajipan ku sebagai seorang hamba ALLAH.
terima kasih wahai insan yang yg bernama lelaki.
sekarang pintu hatiku telah ku tutup untuk mu wahai insan bernama lelaki.
selagi belum tiba masanya insyaallah tidak ku buka pintu hatiku melainkan tuk sidia yang berhak.
aku bukan takut tuk bercinta lagi. namun kini pandanganku menyatakan bahawa cintaku belum layak tuk berikan kepada sesiapa. ku tahu keputusan ku amat menyakitkan pada insan yg tersangat menyintai ku..kusedar siapa diriku, masih banyak yg perlu aku pelajari dan ubah..seandainya kau milikku dan aku milikmu, sabar lah menanti saat tuk kau dan aku teus bersatu..
pernah ku katakan ku xsempurna untuk mu..dan kau mampu tuk terus memilih yg lain..
andai aku yang kau pilih terimalah aku seadanya..
dan terimalah aku dengan segala kelemahan dan keburukkan ku bukan kerana kecantikkan ku atau kebaikkan ku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman