aku bagalkan terkenang cerita semasa zaman aku kanak2 dulu.... ermmmm dulu aku mmg nakal tambah pula aku adalah anak tunggal perempuan... apa saja yg abg dan adk lelaki aku buat pasti aku akan turut serta... dulu semasa arwah atuk masih ada aku, abg, dan adk suka ikut atuk dan nenek ke bendang mengerjakan padinya... dulu kami suka berkubang dalam bendang hingga habis lumpur kat badan kami, bukan setakat badan dgn muka2 skali mmg dah xde rupa la masa 2... bila dah puas berkubang kami akn mandi dekat tali air sambil tangkap ikan....ermmm memang sgt...sekarang bila dah besar panjang xde mknanya nk turun bendang lagi....nenek pun lau pergi bendang xde nya nk ajk kami dah....
bestkan lau ingat zaman kecik2 dlu....masa kecik dulu aku ada dua pupu... anak kepada sepupu mak aku... kami kawan baik dari kecik sampai lah sekarang... dia comel ckit dari aku tapi aku cute banyak dari dia huhuhuuuuu (mne blh kalah hahaha) erm kami akn pe je bersama... aku pggl dia fatin je... kami sebaya dan sekarang dia belajar kat uum ambik kos syariah lau x silap aku.... walaupun jauh aku di perak dan dia kat uum aku dan dia still contact... aku ingat lagi dulu lau ada je activiti kte org akan buat bersam... ingat lagi ada sekali kg kami bnjir n lau x clap last banjir bsr kat kg kami coz after 2 dah x banjir dah lau banjir pun air x cecah lutut...balik pada cter kami tadi erm time 2 kami la paling hpy coz dpt main air habis 1 kg kami jelajah..... bukan berdua je taw ye la kan kami msh kecik x clap umur pun masa 2 dalam 9 @10 tahun baru....mak cik aku ada temankan sama... erm bukan kami je taw yg seronok tapi kekawan kami pun sama..
mmg bnyk cter zaman kecik2 dulu lau nk di ceritakan tapi ckup la yg nie dulu.... erm sekarang asal hujan je xsuka sbb xblh g mana2 bosan duk umah.... nk maein hujan pun malu coz dah besar panjang n org tengok pun x elok tapi lau kat kampus aku x kisah pun hahahaaaa



Tiada ulasan:
Catat Ulasan