Selasa, 17 November 2009

kAwAn

tertiba je aku teringat dekat kawan aku

dulu masa aku sek menengah aku da 2 org kawan baik la selain fatin... nme dia syafarah dan azreen nie kawan masa duk asrama dulu.... dan kami ada gelaran masing2... aku angah sbb kat umah mmg ma aku paggl angah, syafarah alang sbb dia mmg sesuai alang wlaupun kat umah dia sulung dan azreen lak kak cik... dulu kami ni gler2 ckit... blk kls tambahan kteorg blh lepak2 lagi n macam2 la... ada sekali 2 dah la nk dkt2 spm blh lak kami ronda2 dekat pekan siap  tangkap2 gambar n mkn kfc lagi mmg lawak r lau ingat blk...org cbuk ulng kaji nk spm kiteorg cbuk lak jln2.... bnyk kenangan kiteorg bersama yg x mungkin di lupakan pai ble2..... erm now kak cik dah pun kawen n ada ank sorg, ank dia nme muhd adam mukhriz.... alang lak sedang ambik kursus ict n aku blajar kat uitm....




kt UiTM PP

kt penang aku ada 4 sekawan... nme nye diyana,nur hidayah dan hidayah, kami mmg rapat dan suka wat hal gak...klakar masa sir lim mengajar kami suka buata hal kami mkn la n pe2 jer... tapi sir lim ok la dia x mrh pun kat kami....lau masuk lab lak kami suka wat eksperimen bersama n di tambah pula dgn angah dan panjang... kawan kami yg gler2 gak....kami suka wat eksperimen sendiri.... tapi kami bijak mne sir thu pun huhuhuuu jahatkan kami tapi x la jahat mne pun lagi..... kami belajar bersama sehingga la tamat tempoh blajar kami.... nk tahu pe yg best kami nie mmg giler wayang tau.... erm abis je satu paper final kami kuar tgk wayang wlaupun kami ada sehari jer lagi tuk paper seterusnya.... erm release tension la katakan.... now kami dah terpisah rindu sgt kat u'll... yg aku taw now nur kat perlis ambik IT. dayah lak kat shah alam ambik civil...erm yg diyana lak ntah la menyepi jer....

kat UiTM kUaLa PiLaH

kat cni la aku jumpa n kenal tkah kawan baik ku...aku nga dia gelarkan kami anak2 EN>ROSDI coz nme bapak kami sama.... kekwan dlm kelas pun ingatkan kami kembar sbb aku dan dia sering cakap kami kembar...huhuuuu aku berkawan dengan rahmah a'tikah rosdi smpai sekrg wlaupun dia kat UiTM perlis skrg ambik kimia perindustrian.... kat pilah gak aku berkawan baik dengan aina nadira... semua pggl dia mek tapi aku pggl dia kak n dia pggl aku adk.... erm dia baik n rapat dgn aku sjk kat penang lagi...bila kat pilah kami serumah dan sebilik.... dia baik orgnye suka bgi nasihat kat aku now dia kat penang lagi ambik chemical....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman