

dulu masa aku sek menengah aku da 2 org kawan baik la selain fatin... nme dia syafarah dan azreen nie kawan masa duk asrama dulu.... dan kami ada gelaran masing2... aku angah sbb kat umah mmg ma aku paggl angah, syafarah alang sbb dia mmg sesuai alang wlaupun kat umah dia sulung dan azreen lak kak cik... dulu kami ni gler2 ckit... blk kls tambahan kteorg blh lepak2 lagi n macam2 la... ada sekali 2 dah la nk dkt2 spm blh lak kami ronda2 dekat pekan siap tangkap2 gambar n mkn kfc lagi mmg lawak r lau ingat blk...org cbuk ulng kaji nk spm kiteorg cbuk lak jln2.... bnyk kenangan kiteorg bersama yg x mungkin di lupakan pai ble2..... erm now kak cik dah pun kawen n ada ank sorg, ank dia nme muhd adam mukhriz.... alang lak sedang ambik kursus ict n aku blajar kat uitm....
kt UiTM PP
kt penang aku ada 4 sekawan... nme nye diyana,nur hidayah dan hidayah, kami mmg rapat dan suka wat hal gak...klakar masa sir lim mengajar kami suka buata hal kami mkn la n pe2 jer... tapi sir lim ok la dia x mrh pun kat kami....lau masuk lab lak kami suka wat eksperimen bersama n di tambah pula dgn angah dan panjang... kawan kami yg gler2 gak....kami suka wat eksperimen sendiri.... tapi kami bijak mne sir thu pun huhuhuuu jahatkan kami tapi x la jahat mne pun lagi..... kami belajar bersama sehingga la tamat tempoh blajar kami.... nk tahu pe yg best kami nie mmg giler wayang tau.... erm abis je satu paper final kami kuar tgk wayang wlaupun kami ada sehari jer lagi tuk paper seterusnya.... erm release tension la katakan.... now kami dah terpisah rindu sgt kat u'll... yg aku taw now nur kat perlis ambik IT. dayah lak kat shah alam ambik civil...erm yg diyana lak ntah la menyepi jer....
kat UiTM kUaLa PiLaH



Tiada ulasan:
Catat Ulasan