Rabu, 27 April 2011

Dunia Kampusku

salam semua. dah lama rasanya x update blog. actually malas + xtw nk share apa + busy 2 yang xleh nak update blog.ari nie aku nk citer sal kehidupan aku dekat UiTM perak. kini aku hampir 3 tahun aku kat UiTM perak dan bergelar siswazah kat sini. banyak dugaan dan cabaran yang telah aku tempuhi untuk menghabiskan pengajian aku disini. erm pada 30 april 2011 6t selesai sudah la tugas aku sebagai student disini dan aku akan meninggalkan dunia university aku dan aku sendiri tidak pasti adakah aku akan menyambung lagi atau tak pengajian aku dalam statistics.

lau korang nk taw dah 2 sem aku rajin ke library bila nak final exam. lau dulu aku mmg malas nk g library.
dan kerana rajin ke library bila nk final la aku rapat dengan echa, erni, ana, sue, anan, am, mawe, harlyana & ramai lagi la.


nie la kawan2 aku kat library bila tiba musim final exam


selain kawan library aku gak ada kawan karok tpi zaman part 1 pai part 3 la sbb after 2 ramai yg g peneran ke degree

nie masa part 3

masa part 1 xbnyk activity yg aku lakukn.tpi nie la koleksi gmbar masa part 1


dibabkn ternet dh tenat... so sambung story next time lak ye....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman