Sabtu, 4 Disember 2010

PERTANDINGAN WAU INTER UNIVERSITI

baru2 nie member ada sertai pertandingan wau....memang cantik r wau dia buat..setiap pasukan kena ada 2 org..yg paling x disangka wau zaid and syiba menang tempat pertama... azdi-wani, markos-emir, hannan-mawi dapat saguhati je... k la aku mls nk taip bnyk2 korang tgk je la pict-pict yg telah di snap oleh kekawan aku ea
wau wani-azdi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman