sebab diqwang dh pindah UiTM Shah Alam... ambik DEGREE STATISTICS..
dan aku tetap di PERAK meneruskan perjuangan aku dalam menghabiskan diploma aku...
kek favourite aku perisa kiwi....thanks u'll.. like it
nie yang masa tahun lepas nye
now aku nak buka cter sal sem nie lak
tahun nie besday aku disambut sekali nga besday wani affandi n ain hayati... besday aku 8/5 manakala wani lak 7/5... best sangat walaupun sem nie xde org nak main krim... erm sem nie baik sikit smbut pun xde yg nak kena2 kan... lau dlu habis rambut, baju n banyak lagi yg kena....
sem nie yang sambut besdaya aku ialah waniey omar, lia, ekin, ain, wani, n syida... tapi kek aku di sponsor oleh yana... merangkap adik kecik aku yg agak giler2.... heheeee marah kan yana 6t kat aku..
sem nie pun cam sem 2 gak jatuh pada ari exam......
nie la kek beday aku... erm yg best colour dia i like it
masa nie klakar la muka aku... tgk baju aku pkai bnyk giler colour
erm time ni xtw pun diowng nk smbut besday...
aku jz kai bju tido n bju sejuk je...
tudung pun pinjam waniey... kat bilik qwaniey je nie pun
masa 2 ekin dah nak blik kg dh abis paper la katakan...
tapi mmg fun la.....
tq sume yg wish n smbut besday aku
erm tahu x aku dapat pe besday kali nie
aku dapat kad dri ekin n kad 2 sgt kreative
yg kedua aku dapat frame dri waniey color favourite aku
yg ketiga aku dpt kasut dri syida tapi syg kasut 2 x dpat nak di pkai sebb syida bagi kecik sgt
dah cantik dah colour n design dia...huhuuu sedey
erm yg keempat aku dapat hamper dari my roomate
from sakura n mek...
mmg x bajet pun dia org akan bagi benda cam2 xpernah di buat org
yg kelima aku dapat cincin n rantai dri seseorang yg aku sayang n cintai
hadiah yg paling special aku dapat ialah aku dpat sepasang kain sembahyang
2 dri my mum.... mg x jangka akan dpt 2 dri org yg paling aku syg dlam dunia nie....
sume hadiah2 2 6t aku upload msk lam nie
nie kek besday waniey ari 2.....


Tiada ulasan:
Catat Ulasan